Veelgestelde Vragen

Ruilen en Garantie

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Wat te doen in de volgende situaties:

U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:

Ondanks het zoeksysteem op artikel categorie, artikel type of artikel nummer, kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren om het pakket weer aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn in dit geval voor uw rekening.

U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet:

Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U heeft een defect artikel ontvangen:

Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.

Garantietermijn:

Bij Lijstenmakerijdaleman.nl ontvangt u 12 maanden garantie op gebreken van artikelen van alle fabrikanten.

Garantieprocedure:

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Als er een artikel direct na ontvangst niet in perfecte staat verkeert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

  • Vraag binnen de garantietermijn een RET-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RET-nummer naar ons op. U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
  • Verpak het garantie artikel deugdelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RET-nummer vermeld te staan. Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden.

Veilig Betalen

Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Alle betalingen gebeuren daarom binnen een beveiligde betaalomgeving, verzorgd door Sisow Payment Innovations

iDeal

U kunt bij ons met iDeal op de volgende manieren veilig betalen: Met iDeal kunt u veilig, gemakkelijk en snel uw gedane bestelling bij Lijstenmakerijdaleman.nl afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving (die beveiligd wordt door uw eigen bank). Met internet bankieren kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal wordt ondersteund door: ING, Fortis, ABN AMRO, Rabobank, ASN Bank, SNS Bank, Friesland Bank en Triodos Bank.

Wat is iDeal?

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online bestelling bij Lijstenmakerijdaleman.nl afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internet bankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDeal biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden.

  • iDeal is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internet bankieren.
  • iDeal wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
  • Toegang tot internet bankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDeal.
  • Controle en overzicht op de betaling.
  • iDeal is ontwikkeld door ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank en Fortis, Friesland Bank, ASN Bank en SNS Regio Bank.

Voor meer informatie over iDeal klik dan hier.

Hoe werkt iDeal?

  1. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst kiest u bij de betaalopties voor de betaalwijze iDeal en selecteer daarna uw bank.
  2. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
  3. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt door ons verwerkt.
  4. U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en betaling.

Paypal

PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Koppel uw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken.Betalen is gratis in Nederland Kies hoe u wilt betalen.Met PayPal betalen is bij Nederlandse webwinkels gratis. Transactiekosten worden aan de verkoper doorberekend zodat u zonder extra kosten kunt winkelen. Buitenlandse webshops kunnen valutakosten berekenen. Als u met PayPal betaalt, blijven uw gegevens altijd privé. Naast uw gegevens beschermen wij ook uw aankopen! Dus als u niet ontvangt wat u bestelt heeft, kunt u het aankoopbedrag terug krijgen. U kunt uw bankrekening en/of creditcard aan uw PayPal-rekening koppelen. Op deze manier bepaalt u zelf hoe u betaalt en hoeft u niet na te denken of er wel voldoende saldo op uw PayPal-rekening staat.

MisterCash – voor klanten uit Belgi√ę

Met MisterCash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. 
De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. 

Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via MisterCash eenvoudig online betalingen verrichten.


 Met MisterCash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van MisterCash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren.

Hoe verloopt de betaling?‚Ä®

Betalen met MisterCash is heel eenvoudig en snel. Uw aankopen zijn in een paar seconden betaald.‚Ä® U klikt op het MisterCash logo in de lijst van betaalmiddelen.

Hoe werkt het?


Betalingen met MisterCash gebeuren zoals dat bij credietkaarten het geval is aan de hand van het nummer en de vervaldatum van de kaart maar ze gebruiken tegelijkertijd het veiligheidssysteem van webbanking (internetbankieren).
 De eerste fase verloopt  zoals bij een creditcard: gegevens en kaartnummer intikken (dat nummer staat op de laatste generatie kaarten).
 In een tweede fase moet de kaarthouder zich in een beveiligd scherm van zijn eigen bank identificeren, zoals dat ook bij internetbankieren gebeurt.

In overleg:

Wanneer u geen keuze kunt maken uit onze betalingsopties, of u heeft afwijkende levering- of betalingsafspraken met ons, kan de betaling in overleg. Gaarne ons dan te bellen op 070-3600128 of te e-mailen naar peter@dalemanlijsten.nl. In dat geval nemen wij dan zo snel mogelijk contact met u op betreffende uw bestelling.

Verzending

Hoe bezorgen wij uw bestelling?

Wij laten uw¬†bestelling bezorgen door Post¬†NL (kleine pakketjes) en Packs NL (Canvast Art, Ingelijste Gicl√©es of grote pakketten).¬†De levertijd is vanaf het moment dat uw¬†bestelling¬†de status ‘verzonden’ heeft – 1 tot 5¬†werkdagen.¬†Onze transporteurs¬†doen meerdere bezorgpogingen in het geval u¬†onverhoopt niet aanwezig bent. Mocht uw¬†bestelling na deze pogingen nog steeds niet aan u¬†zijn overhandigd, kunt u de bestelling (bij Post NL) binnen een bepaalde periode op een Service Point ophalen.

Bent u niet vaak thuis? Laat uw pakketje dan bezorgen op bijvoorbeeld uw werkadres.

Wij verzenden alle artikelen van uw bestelling, indien mogelijk, in één keer. Het kan voorkomen dat u niet alle artikelen van uw bestelling in één keer krijgt toegezonden. In dat geval berekenen wij slechts éénmalig de verzendkosten. Alle andere artikelen van dezelfde bestelling worden gratis bij u bezorgd. Mocht u nadat u van ons een verzonden e-mail hebt ontvangen uw pakketje niet binnen enkele dagen ontvangen hebben en ook geen briefje in de bus hebben gehad, wacht dan niet te lang en stuur ons een e-mail. Wij gaan hier dan kijken waar uw pakketje zich bevindt. Vermeld altijd uw bestelnummer in een e-mail zodat wij uw bestelling terug kunnen vinden.

Levertijden

Omdat in onze winkel een groot assortiment producten te koop is, kunt u  misschien voorstellen dat niet alle producten direct op voorraad zijn. Onze levertijden zijn daarom variabel van 3 Р5 werkdagen en bij elk product in onze webshop kunt u zien wat de geschatte levertijd is.

Wat zijn de verzendkosten van uw bestelling?

Voor verzending naar een adres in¬†Nederland¬†vragen wij een bijdrage van ¬†‚ā¨ 6,95 voor Giclee‚Äôs en Artist Canvas. De bijdrage voor Original¬†Art is variabel¬†per product, die ziet u terug in het winkelwagen.¬†Voor verzending naar een adres in¬†Belgi√ꬆvragen wij een bijdrage van ¬†‚ā¨ 7,50 voor de giclee‚Äôs¬†en ophangsystemen.

Wij kunnen uw¬†pakket natuurlijk ook versturen naar een Postbus. Dit kan echter alleen gebeuren via Post NL. Verzending naar een Postbus zal 2 –¬†3 werkdagen langer duren dan een normaal¬†straat adres.¬†U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de bestelling op te halen in onze winkel in¬†Den Haag. In onze showroom is¬†ook een pin-automaat aanwezig, maar maak wel een afspraak voordat¬†u¬†komt.

Bestellen vanuit het buitenland :
Op dit moment is het alleen mogelijk om vanuit Nederland en Belgi√ę te bestellen. Indien u¬†uit een ander land uit Europa wilt bestellen, kunt u¬†dat doen door ons eerst een email te sturen, zodat wij de mogelijkheden en de transport kosten kunnen laten berekenen.

Openingstijden

Maandag – Gesloten
Dinsdag – 09:30 – 17:30
Woensdag – 09:30 – 17:30
Donderdag – 09:30 – 17:30
Vrijdag – 09:30 – 17:30
Zaterdag – 09:30 – 17:00
Zondag – Gesloten

Klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  1. Neem eerst telefonisch contact met ons op via 070-3600128. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail naar de klantenservice. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kunt u uw klacht voorleggen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via hun website.
  4. Mochten wij er in onderling overleg echt niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is in onze historie nog nooit voorgekomen, maar voor de volledigheid vermelden wij deze mogelijkheid toch. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.

Retourneren

Lijstenmakerijdaleman.nl behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuur bedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.

Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren:

  • Vraag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling bij onze klantenservice een retourformulier met RET-nummer aan.
  • Vul hiervoor het retourformulier compleet in en stuur deze naar peter@dalemanlijsten.nl.
  • De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het toekennen van het RET-nummer retour gestuurd te worden.
  • De verpakking is belangrijk. Deze producten dienen daarom (indien van toepassing) onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn.
  • Indien een verpakking toch beschadigd is, kan beeldjeshuis.nl er voor kiezen het product deels te vergoeden.
  • Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking.
  • Verpak de retourartikelen in een kartonnen doos of de bij de bestelling geleverde verpakking om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons worden toegestuurd.
  • Op de retourzending dient duidelijk het RET-nummer vermeld te staan.
  • De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Artikelen, die door de klant beschadigd zijn in gebruik.
  • Artikelen anders gekocht dan via onze webwinkel.
  • Heeft u nog andere vragen over het retourneren van producten? Neem dan contact op met¬†ons.

Klantenservice

Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van dinsdag t/m zaterdag van 10.00 tot 17.30 uur op 070-3600128 of via mail peter@dalemanlijsten.nl. Wij streven ernaar uw vraag z.s.m. doch uiterlijk binnen 24 uur te beantwoorden. Neem voor offertes op maat, verkoop op rekening of speciale wensen gerust contact met ons op.